Klachten

Heeft u een suggestie of een klacht?

ZGHW en alle aangesloten zorgverleners doen hun uiterste best om u de best mogelijke zorg te verlenen. Mocht er onverhoopt toch een klacht of suggestie zijn, dan horen wij dit graag. Uw klacht of suggestie pakken wij direct op, om de zorg- en dienstverlening zo snel mogelijk te verbeteren.

Allereerst raden wij u aan om uw klacht te uiten bij uw zorgverlener. Meldt waarom u niet tevreden bent of waarom u denkt dat de zorg verbeterd kan worden. Samen met uw zorgverlener kunt u dan op zoek naar een oplossing. U kunt ook een melding doen bij de zorggroep, via dit formulier: Meldingsformulier VIM (staat op huidige website)

Mocht u met uw zorgverlener niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u contact opnemen met de onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en kan proberen de klacht te bemiddelen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Klik hier voor contact met de onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Klokkenluidersregeling

Heeft u vermoeden van een misstand dan kunt u de Klokkenluidersregeling Coöperatieve Zorggroep Hoeksewaard U.A. raadplegen. Klik hier voor het volledige document.